Sivut

maanantai 18. tammikuuta 2010

Collage Obsession haaste nro 1 - Worn Out

Tässä minun osallistumiskorttini Itkupillin ja Elegian ensimmäiseen Collage Obsession-haasteeseen !
Minä olen tehnyt näitä digikortteja vasta viikon verran, enkä oikeastaan tiedä tästä digitaiteesta vielä mitään. "Lassoamisenkin" opin vasta vähän aikaa sitten, sen takia minun kuvani ovat vähän muotopuolia vielä...
Mutta yritys on kova ja ehkä ne taidotkin tästä vielä ajan ja kovan harjoittelun myötä karttuvat   ;o)
***
Collage Obsession haasteeseen pääset tästä !

24 kommenttia:

Eila A kirjoitti...

Hieno ja herkkä kollaasi - eikä yhtään muotopuoli vaan oikein taidokkaasti tehty!

Hane kirjoitti...

Kiitos Eila !

Sandy kirjoitti...

Oh wow this is really beautiful.
Lovely.

Elegia kirjoitti...

Taitavasti tehty, Hane! Ei uskoisi, että olet niin vähän aikaa vasra tehnyt diginä. Tykkään mielettömästi tästä pariisilaistunnelmasta.

Kiva kun osallistuit haasteeseen!

Kelly kirjoitti...

very pretty!

SuviAnniina kirjoitti...

Minustakin tämä on tosi hieno, selvästi odotettavissa upeita luomuksia lisää ;-)
Minä rajaan kuvia ihan kumilla, sillä saa aika kivasti!

Hane kirjoitti...

Thank You Sandy and Kelly !

Hane kirjoitti...

Elegia !
Kiva jos tykkäsit, kiitos itsellesi kivasta uudesta haasteesta !

SuviAnniina !
Siinäpä taas uusi kiva vinkki, täytyypä kokeilla. Kiitos !

Leila Gervais kirjoitti...

Beautiful image!

Hane kirjoitti...

Thank You, Leila !

*iTkUpiLLi* kirjoitti...

Vau, jos viikossa on kertynyt tollaset taidot, niin mita sulta voi jatkossa odottaakkaan. Mielestani kortissasi on oikein tasapainoinen sommittelu ja se on kaunis.

Ja mun mielestani tata digitaitelua oppii vain ahkeralla harjoittelulla, makin opin uusia juttuja viela paivittain, vaikka olen tehnyt digikuvia jo 4 vuotta.

Tosi kiva, etta osallistuit haasteeseen ja tuskin maltan odottaa seuraavaa tyotasi. :))

Hane kirjoitti...

Itkupilli !
Mähän ihan punastun täällä ;o) Kiitos kauniista sanoistasi, arvostan niitä paljon, koska ne tulevat tuollaiselta ammattilaiselta kuin sinä olet !

sini kirjoitti...

Sinäkin olet opettelemassa kuvankäsittelyä? Hyvin olet jo oppinut! Tuo harsoreuna o9lisi mukava osata. Niin ja kortit ovat hienoja!

Hane kirjoitti...

Sini !
Tuo harsomainen reuna on helppo tehdä joko Gimpillä tai Photoshopilla.

Petite Paperie kirjoitti...

What a treasure! I love the elements that you used to create this beauty.

Inkivääri kirjoitti...

Tosi hieno, millä ohjelmalla sinä niitä lassoat? Minä en ollenkaan osaa tehdä näin hienoja kollaaseja missä kuvat liittyvät rajatta toisiinsa?

sini kirjoitti...

Kiitos viimeyön "harsonteko vihjeestä". Otin siitä vaarin....Tulos on vielä aloittelijan!

Arja L kirjoitti...

Todella upea kollaasi! Ihanat elementit ja kaunis sommittelu,tykkään.

Julia kirjoitti...

Lovely and elegant!!

Hane kirjoitti...

Inkivääri!
Mulla on käytössä Photoshop Elements ja sillä lassolla irrotan kuvat pohjastaan. (Ohjeen antoi minulle Sinitaivaan Aino !)

Hane kirjoitti...

Petit Paperie and Julia !
Thank you for your kind words and thanks for visiting here !

Hane kirjoitti...

Kiva kun tykkäsit Arja !

Silkku kirjoitti...

...Tuo on hieno, mielikuvitus vain valloilleen ja paljon aikaa, silloin syntyy ne parhaat kuvat :)

Fibuline kirjoitti...

very lovely collage !!!